FM GROUP is een Multi Level Marketing organisatie in de FMCG-sector.
Het bedrijf werd in 2004 opgericht in Polen en kreeg al snel erkenning
op de internationale parfummarkt. Tegenwoordig kent de organisatie een
franchiseformule met wereldwijd meer dan 50 depots die samen
verantwoordelijk zijn voor een omzet van 85 miljoen euro. In plaats van
dure marketingcampagnes die we kennen van exclusieve cosmeticamerken
hanteert FM GROUP een verkoopmodel dat we Multi Level Marketing noemen.
Samen met het brede assortiment en de lage prijs draagt dit model bij
tot een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding.
FM GROUP kwam in het voorjaar van 2007 in de Benelux op de markt wat
inmiddels heeft geleid tot een krachtig maar vooral voortdurend
succesverhaal met hoogtepunten als de opening van een splinternieuw
hoofdkantoor in Rotselaar (België) en een omzet van meer dan 7,5 miljoen
euro in 2010! Het verkoopnetwerk van FM GROUP in de Benelux kent
tegenwoordig meer dan 30.000 enthousiaste distributeurs!
In de afgelopen jaren heeft FM GROUP haar product aanbod consequent uitgebreid. Momenteel bestaat alleen al het aanbod parfums, op de markt gebracht onder de naam Federico Mahora, uit meer dan 150 verschillende hoogwaardige geuren. Deze parfumlijn wordt dan ook als core-business voor de organisatie beschouwd. De basis van de parfumlijn heeft zijn oorsprong bij de specialisten van Perfand en Drom Fragrances die gezamenlijk garant staan voor een product van wereldklasse!
In de afgelopen jaren heeft FM GROUP haar product aanbod consequent uitgebreid. Momenteel bestaat alleen al het aanbod parfums, op de markt gebracht onder de naam Federico Mahora, uit meer dan 150 verschillende hoogwaardige geuren. Deze parfumlijn wordt dan ook als core-business voor de organisatie beschouwd. De basis van de parfumlijn heeft zijn oorsprong bij de specialisten van Perfand en Drom Fragrances die gezamenlijk garant staan voor een product van wereldklasse!
De geurcollectie wordt compleet gemaakt door body care producten
zoals douchegels, bodybalms, aftershaves en voetverzorgingsproducten.
Maar FM GROUP biedt méér. Inmiddels heeft de organisatie
cosmeticaproducten, haarverzorgingsproducten, wellnessproducten (onder
de naam ‘Spa Senses’) en huishoudelijke producten aan haar
productassortiment (‘For Home’) toegevoegd.
Producten van goede kwaliteit, toegewijde leiders en enthousiaste
medewerkers bleken gezamenlijk een geweldig recept voor duurzame
ontwikkeling en tevredenheid van onze klanten. Het onuitputtelijke
potentieel in de Benelux inspireert ons dagelijks met ideeën en zorgt
elke dag voor nieuwe doelen. Samen met onze distributeurs zullen we ze
zeker verwezenlijken!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten