donderdag 7 juni 2012

Waarom ik distributeur ben geworden..

Dat is de schuld van Inge en haar georganiseerde introavond voor vrienden en familie, niet direct bedoeld om te verkopen maar om mensen te laten kennis maken met FM.

Ik had zelf al wel eens gehoord van de "nummer parfums" maar ik ben daar vreselijk sceptisch in. Toch klonk de uitleg helder en na het ruiken van nummer 80 (dior, cherie) die ik thuis origineel heb staan en die precies hetzelfde ruikt was ik eigenlijk al om. 

Verder vind ik de Spa collection erg fijn, en dan vooral de body scrub, mijn handen werden er super zacht van!

Ik heb de samples map aangeschaft (51 euro) om zelf de producten te kunnen bestellen tegen de inkoopprijzen. Op deze blog ga ik alle dingen die ik heb besteld uittesten en laten zien en eventueel vergelijken met producten uit de winkel.

Wie zit er achter deze blog?
Ik ben Annet, 20 jaar oud, student fysiotherapie en ik hoop 18 juli mijn diploma te krijgen. Ik heb een eigen paard waar ik erg vaak te vinden ben en verder bestaat mijn dagelijkse make up enkel uit een likje mascara en eyeliner met soms wat concealer en pressed powder. Als ik een avondje uit ga vind ik het wel leuk om meer producten te gebruiken. Op dit moment is mijn make up verzameling van alles wat, van super goedkoop (essence) naar de gemiddeld geprijsde artikelen (max factor, maybelline enz.) maar ik ben niet snel tevreden.  

Parfum gebruik ik veel te weinig, ik heb 2 favorieten: Miss Dior Cherie eau de parfum en secret Obsession van Calvin Klein. Als ik eens in de week parfum gebruik is dat veel. Nu ik de samples map heb aangeschaft (51 euro) ben ik heel de tijd aan het ruiken en heb ik al een aantal favorieten gevonden. Daarover volgende keer meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten